Free background from VintageMadeForYou

Thursday, March 28, 2013

Eksplosjonsboks
Bryllup









8 comments:

  1. Må bare si at alle disse eksplosjons boksene dine er Rålekkre.Kakene og barnevognen er jo en overraskkelse i seg selv, som er i midten av boksene.Nydelig og gjennomført.

    ReplyDelete
  2. Den var utrooolig flott! Så elegant med hvitt og sølv :-)

    ReplyDelete
  3. For noen nydelige eksplosjonbokser du lager, blir helt måløs her jeg sitter.

    ReplyDelete
  4. Nydelige eksplosjon bokser du har laget. Her var det mye flott. Har lyst å se mer av det du lager, legger meg til som følger.

    ReplyDelete
  5. Lekkert... Digger alle sølvdetaljene. Og selve kaken gjør at jeg får lyst på kake :-)

    ReplyDelete
  6. Nydelig eksplosjonsboks du har laget:) Mye flott du har laget i bloggen din:) Jeg legger meg til som følger.
    Henriette

    ReplyDelete
  7. Waw så flot og dejligt du er med på scrappiness bloghop

    ReplyDelete